Λουκάς ο χάρακας

Posted on Απρίλιος 2, 2013

0



Στίχοι:
Προχτές αργά εσούρωνα στου Ζάλε την ταβέρνα
ψεύτη δεκάρικε ντουνιά, Παγώνα πίσω γέρνα!
Κι όπως τη γούλα έφραινα με κρασί απ’ το κελάρι,
μια κοκέτα έφτασε μ’ ενα φίογκο μαραζιάρη.

Μποέμικα εκουλάντριζα το μόρτικο μουστάκι
και στη ζούλα έστριβα φίνο τσιγαράκι.
Η πουλάδα με εκοίταζε και γέλασε μαζί μου
εφούντωσα εσαλτάρισα, πέταξα το σκαμνί μου.

Με μένα δεν εγέλασαν μες στα στενά της πιάτσας,
ούτε ο βολίδας ο τζουτζές μήτε ο Μηνάς ο πλιάτσας.
Εμένα με σεβάστηκε ο λέβητας ο σκόρος,
ο Μποσγανάς ο μπιστικός κι’ Ανέστης ο μοβόρος.

Μή με κοιτάς κατάφρονα, ρε παστρικιά κοκότα,
είμαι πολύ ευαίσθητος και όποιον θέλεις ρώτα.
Μάζεψε και το βλάμη σου που φουσκώνει σαν νταής
μη μου κουνιέται εμένανε σα να ‘ταν λιονταρής.

Φρονίμεψε ρε κουτεντέ, αρλεκίνο, κουταβάκι
στραβά μη με κοζάρεις δεν είμαι κουτσαβάκι.
Σκέρτσα μη μου κάνεις γιατί θα σε χαλάσω
θα βγάλω το στιλέτο μου ρε και θα σε ντροπιάσω

Απ’ το σουγιά μου έκλαψαν πάρα πολλές μανάδες,
του Κόλια και του Γιαλαμά που ήταν μπατανάδες.
Και στη στενή με σκιάζονταν σαν ήμουνα καρτέρης,
ο Λούης ο θερμοσίφωνας κι ο Μπάμπης ο Αρμένης.
Παραγωγή kapetan_fasarias@hotmail.com

